Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

Клиентите на ДЗИ „Животозастраховане" с медицинска застраховка вече могат да подават претенции онлайн

23 декември 2020

От този месец всички клиенти на ДЗИ „Животозастраховане“ ЕАД, застраховани по групова здравна застраховка „Комплексна медицинска помощ“, вече могат да подават документи за възстановяване на разходи дигитално, от всяка точка на България.

 

До момента подаването на документи се извършваше лично от клиентите в офиси на ДЗИ или изпращане до ДЗИ по поща или с куриер.

 

Сега потребителите имат възможност да го направят през сайта на ДЗИ, чрез Здравен портал, като преди това е необходимо единствено да се регистрират тук.

 

Новата услуга на ДЗИ „Животозастраховане“ цели да предостави на своите клиенти удобен и сигурен начин за подаване претенции и получаване на уведомления по електронен път.

 

С въвеждането на тази  дигитална услуга, ДЗИ „Животозастраховане“ ЕАД за пореден път доказва, че основен приоритет на компанията е поддържането и гарантирането на високо ниво на обслужване на клиентите.

 

За ползване на услугата застрахованите лица трябва да се направи еднократна регистрация в здравния портал тук.

Не е необходимо да се прави нова регистрация, ако такава вече съществува.

Обратно към всички новини