Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

Студенти от НАТФИЗ с дебют в рекламата, благодарение на партньорство с ДЗИ

05 юни 2023



Студенти от НАТФИЗ с дебют в рекламата, благодарение на партньорство с ДЗИ

Студенти от НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ успяха да стигнат до ефир още преди да са завършили висшето си образование, заснемайки рекламни видеоклипове. Второкурсниците получиха тази възможност с подкрепата на ДЗИ, след като компанията повери новите си реклами на младите таланти. Студентите участваха в изпълнението на реална задача, която провокира мисленето и уменията им да разказват истории.

 

В резултат на това бяха заснети осем клипа, а трите най-добри от тях ще се излъчват в телевизионния ефир. Рекламите носят общото послание „Всичко се случва“, поднасяйки по забавен начин ситуации, в които онлайн застрахователните продукти на ДЗИ биха били решение на проблема. Конкурсът за студентите събра голям интерес – в него се включиха 40 от бъдещите режисьори, драматурзи, оператори, сценографи, монтажисти, звукари и продуценти.

 

„Те са готови да се потопят в динамиката на реалния рекламен пазар още сега, по време на обучението си. Това е един от примерите за действаща връзка между образованието и бизнеса, която е изключително полезна за младите кадри“, коментираха от НАТФИЗ.

 

Проектите са измислени, написани, заснети, монтирани, озвучени, продуцирани и подготвени за излъчване изцяло от студентски екипи. Те са доказателство, че комбинацията от отборна игра и талант дават добри резултати, посочват и от екипите на компанията, работили с тях.

 

Два от клиповете, режисирани от студентите в специалност “Режисура/Драматургия” Иванова и Кристиян Георгиев, използват мотива с детската игра с колички и къща, построена с LEGO, като метафори за отговорността и грижите на зрелия човек. В друго видео, режисирано от Габриела Димитрова, автомобилът на младо семейство с две деца отказва да запали и напомня за подновяване на застраховката “Гражданска отговорност”. Анна Цветкова е подходила с впечатляващо чувство за хумор, разказвайки история за крадец, който се просълзява от сантимента на дома на възрастна баба и се отказва от мисията си. Забавен е и маниерът, с който Михаил Атанасов засяга темата - в неговото видео виждаме поредица от злополучия, случващи се в дома на млад мъж. В друга негова реклама намираме вечната тема за шумните съседи, а Калина Липовска залага на разностранните амбиции в едно семейство.

 

С модерен нюх, свежа перспектива и нов поглед към наглед преекспонирани теми незавършилите режисьори правят убедителни първи стъпки в бранша още преди дипломата. Всики реклами на студентите от НАТФИЗ може да видите тук

Обратно към всички новини