Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

Премиум партньори на „ДЗИ Животозастраховане“ за 2024 година

22 май 2025



Премиум партньори на „ДЗИ Животозастраховане“ за 2024 година

Водени от идеята да предоставяме на нашите клиенти качествено обслужване, създадохме инициативата „Премиум партньор“, която цели да отличи на база на определени критерии лечебните заведения с принос към утвърждаване на добри практики, качество на услугите и отлично обслужване.

Една от основните ни мисии като най-дългогодишното застрахователно дружество в България  и лидер в живото-застраховането е да работим за постоянното подобряване на качеството на услугите ни, като основно значение отдаваме именно на развитието на здравния бизнес.

Основната цел е да се отличим на пазара, като предоставяме висококачествени продукти и първостепенни услуги на своите клиенти. Чрез множество инициативи в настоящата година съвместно с  лечебните заведения от Премиум сегмента ще отговорим на постоянно нарастващите очаквания на клиентите със здравни застраховки.

Методика на сегментацията

За да бъде определено едно лечебно заведение като „Премиум партньор“, то следва да покрива предефинирани критерии, включващи: брой ползвани услуги Извънболнична помощ от застраховани лица, средна цена на преглед, качество на услугата, брой преминали лица по профилактика и оценка от клиентите на ДЗИ, дадена след посещение.

Постарали сме се методиката да отразява максимално обективно важните критерии за ДЗИ, като целим поощряване на добрите практики, клиентско преживяване, обслужване и взаимодействие.

За втора поредна година провеждаме инициативата, като основният критерий, който е използван за оценка на качеството на услугата,  е обратната връзка от застрахованите лица за удовлетвореност от услугите на ДЗИ.  Стремежът ни е да създаваме добавена стойност за клиентите и партньорите на ДЗИ.

Споделяме с вас и списъка с нашите Премиум партньори за 2024 г., отличени със своя принос:

 

Обратно към всички новини