KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

0700 16 166

За територията на България

+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

0700 11 555

Здравна линия

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

ДЗИ Ви напомня за дигиталните услуги, които можете да използвате вместо посещение в офис или център за обслужване на щети

12 март 2020

Уважаеми клиенти,

За нас в ДЗИ здравето и удобството на нашите клиенти и служители е от първостепенно значение. Бихме искали да Ви напомним, че можем да Ви обслужим и дистанционно, като се възползвате от дигиталните услуги на ДЗИ, без да посещавате офис или център за обслужване на щети:

1. Известие за щети по „КАСКО+“ и „Имущество“

На https://e.dzi.bg/shteti или на телефонен номер 0700 16 166 можете да подадете известие за настъпило застрахователно събитие по застраховка „Каско“ в ДЗИ и по застраховка „Имущество“ в ДЗИ.

2. Проверка на статус по щета

На https://e.dzi.bg/web/guest/check-claim можете да проверите какъв е статусът на вече подадена претенция за щета в ДЗИ, като въведете номера на заведената щета и номера на застрахователната си полица.

3. Онлайн плащане на вноски по застраховки.

На https://e.dzi.bg/plastania-na-vnoski можете да заплатите изцяло онлайн вноските по направена застраховка в ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД.

В случай че имате нужда от съдействие от наши експерти, можете да се свържете с контактния ни център на телефонен номер 0700 16 166.

С уважение,
Екипът на ДЗИ

Обратно към всички новини