KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

0700 16 166

За територията на България

+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

0700 11 555

Здравна линия

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

Обслужване на щети от събитие "Градушка" в гр. София

17 юли 2017

Уважаеми клиенти и партньори,

Във връзка с настъпилото природно бедствие - градушка на 03.07.2017 г. в гр. София, напомняме, че може да се възползвате от следните начини за възстановяване на уврежданията и получаване на обезщетение:

  • „Бърза писта за събитие градушка“ - коректно и максимално бързо решение за клиентите. Обезщетението се определя съобразно реалната стойност на евентуалните разходи по възстановяване на автомобила, като се изплаща на Застрахования или надлежно упълномощено от него лице до 7 работни дни от представянето на последния изискуем документ.

Клиентите следва:

  • да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
  • да са заявили изплащане на обезщетение при режима на „Бърза писта за събитие градушка“ в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци)
  • да предоставят Банкова сметка за изплащане на обезщетението
  • след възстановяване на уврежданията да предоставят автомобила за оглед

 

  • Възстановяване на уврежданията от градушка в доверен сервиз на ДЗИ, който използва “PDR технология“ – възстановяване на щети от градушка без боядисване.  

В мрежата от доверени сервизи на „ДЗИ-Общо застраховане“  ЕАД на територията на гр. София има сервизи, които използват “PDR технология“ и са в готовност да приемат клиенти

Клиентите следва:

  • да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
  • да заявят конкретен сервиз работещ с „PDR технология“ в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци)

 

  • Възстановяване на автомобила в „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“

Клиентите следва:

  • да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
  • да заявят конкретен „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“ в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци)

 

  • Експертна оценка – съгласно методиката на ДЗИ за определяне размера на застрахователното обезщетение

Клиентите следва:

  • да предоставят Банкова сметка
  • след възстановяване на уврежданията да предоставят автомобила за оглед

 

  • По представени разходни документи:

Клиентите следва:

  • да имат включена специална договореност „Доверен сервиз“ или „Официален сервиз“
  • преди започване на ремонта да представят оферта от избрания автосервиз с цел предварително съгласуване стойността на ремонта
  • да предоставят автомобила за оглед след възстановяване на уврежданията, след което се изплаща съгласуваното обезщетение за извършения ремонт.

 

Дирекция „Управление на щети Общо застраховане“

Обратно към всички новини