KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

0700 16 166

За територията на България

+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

0700 11 555

Здравна линия

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

Обслужване на щети по Природни Бедствия настъпили в периода 01-04 Юли 2017г.

04 юли 2017

Във връзка с деклариране на застрахователни претенции и извършване на огледи по настъпили за периода 01-05 Юли 2017г. събития от природни бедствия (градушка, буря, проливен дъжд) и с цел по-добро обслужване на клиенти, се въвеждат следните допълнителни мерки, които да облекчат предявяването на претенции:

  • Удължен срок за деклариране на застрахователни претенции и извършване на огледи по настъпили в периода 01-05 Юли 2017г. събития от природни бедствия (градушка, буря, проливен дъжд) - до 31.07.2017г.
  • Удължено работното време на Центъра за обслужване на автомобилни щети София Север (кв. Орландовци) за периода 05.07.2017 - 15.07.2017:

* обслужване на клиенти в делнични дни ще се извършва до 18.00 часа.
* обслужване на клиенти в събота на 08.07.2017г. и на 15.07.2017г. ще се извършва от 9.00 до 15.30ч.

  • Клиентите, констатирали увреждания, следва се свържат с Контактния център на ДЗИ 0700 16 166 и да подадат известие за застрахователно събитие, като посочат данни за застрахования обект и наличната застрахователна полица.
  • Посредници и клиенти констатирали автомобилни щети могат да ползват онлайн известие  http://portal.claim.bg/dzi/, с което ще получат предимство при регистрация и извършване на оглед в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци)
  • За щети по имуществени застраховки, клиентите могат да използват директно услугите на Контактния център на ДЗИ 0700 16 166, за подаване на известие за застрахователно събитие.
Обратно към всички новини