KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

0700 16 166

За територията на България

+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

0700 11 555

Здравна линия

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

Поради градушката Центровете за обработка на щети на ДЗИ в град София ще бъдат с удължено работно време

08 юли 2014

Във връзка със силната градушка, която се изсипа над София на 08.07.2014, и с оглед повишаване качеството на обслужване на клиентите, ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД предприема следните извънредни мерки:
За щети по автомобили:

  1. Удължава се работното време на пунктовете за завеждане на автомобилни щети в град София – обслужването на клиенти ще се извършва до 19.30 часа. Удълженото работно време ще е валидно до края на настоящата работна седмица – до 11.07.2014. Адреси и контакти:
    • ЛЦ София – кв. Военна рампа, ул. „Константин Преславски” №1. Телефон - 02/ 902 72 57
    • Драгалевци (автосервизен комплекс „Мотоексперт”), София, кв. „Драгалевци”, ул. „Черни връх” № 179 Б. Телефон 02/ 902 72 80 и 02/ 902 72 83
    • Дружба, София, ул. „Илия Бешков” №2 (сервиз „Дару Кар”). Телефон - 02/ 902 72 75 и 02/ 902 72 76
  2. Въвежда се извънредно работно време в пунктовете за завеждане на автомобилни щети в град София на 12 и 13.07.2014 – събота и неделя – от 08.30 до 16.00 часа

    За щети по домашно имущество, офиси и т.н.:
  3. Щети по имуществено застраховане се завеждат в ЦУ на ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД, на адрес: София, ул.Бенковски №3. Уведомления за щета по имущество могат да се подават на е-майл: claims_property@dzi.bg с приложен снимков материал. NB: На този имейл не могат да бъдат заявявани автомобилни щети.
     
  4. Удължава се срокът за деклариране на застрахователни претенции – от предвидените 5 (пет) – на 25 (двадесет и пет) дни.
  5. Въвежда се олекотена процедура при предоставяне на необходимите документи и няма да се изисква справка от НИМХ.
  6. За допълнителна информация клиентите на ДЗИ могат да се свържат с Денонощен контактен център на телефон 0 700 16 166. В денонощния контактен център може да се дава информация за щети, а номера на щети и регистриране на щети се извършват в посочените по-горе центрове.
Обратно към всички новини