KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

0700 16 166

За територията на България

+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

0700 11 555

Здравна линия

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

ДЗИ стартира денонощен контактен център за клиенти

07 юли 2014



ДЗИ стартира денонощен контактен център за клиенти

Денонощният контактен център на ДЗИ обслужва клиентски запитвания и осигурява съдействие по телефона при спешни ситуации 24 часа в денонощието / 7 дни в седмицата / 52 седмици в годината.
Контактният център е една от стъпките за ДЗИ да бъде модерен застраховател, лесно достъпен и винаги на разположение на своите клиенти.

Бързата и адекватна реакция на всички запитвания е начинът на компанията да отговори на очакванията на своите клиенти и застрахователни посредници, използвайки различни канали за комуникация - телефон, имейл, корпоративен уебсайт. 
К. Чолаков, ГИД ДЗИ: Стартирахме контактния център, водени от няколко основни принципа, които вярваме, че са важни за нашите клиенти:  винаги човешки глас, разбиране и отзивчивост, бързина в обслужването.

Освен денонощното обслужване на клиенти, екипът на контактния център на ДЗИ осигурява съдействие на застрахователни посредници и партньори на компанията всеки работен ден от 08.00 до 19.00ч.

Контактният център е част от цялостната програма за дигитализация, с която ДЗИ отговаря на променените изисквания на клиентите и на предизвикателствата, които новите технологии поставят пред нас. Дигиталният подход е в основата на стратегията на компанията, чиято реализация включва редица инициативи като: работа по SMS известяване, уебсайт и мобилни приложения, нови комуникационни канали.

Обратно към всички новини