Phone icon0700 16 166 arrow down
Phone
0700 16 166

За територията на България

World
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

EN
KBC logo

Връзка с нас

Връзка с нас

Phone
0700 16 166

За територията на България

International number
+359 700 16 166

Номер за връзка от чужбина

Health care
0700 11 555

Здравна линия

Mail
clients@dzi.bg

Имейл за връзка

Офиси и центрове

Офиси и центрове


Помощ при щета

При здравен проблем

EN

ДЗИ с отличие за „Коректен застраховател в общо застраховане за 2009 г”.

02 декември 2010



ДЗИ с отличие за „Коректен застраховател в общо застраховане за 2009 г”.

На специална церемония, организирана от Българска асоциация на застраховани и пострадали при катастрофи (БАЗК), Недялко Чандъров, Гл. изп. директор на дружеството получи наградата за „Коректен застраховател в общо застраховане за 2009 г.”. Грамотата и плакетът бяха връчени от Борислав Богоев, зам.-председател на КФН, ръководещ управление „Застрахователен надзор“ и Председател на УС на БАЗК – Владимир Тодоров.

„Коректен застраховател в общо застраховане” e конкурс, чиято цел е да се отличи  застрахователната компания,  която е била коректна, открита и лоялна към своите клиенти през изминалата година, както и да даде вярна и адекватна потребителска оценка на грижата към клиента на застрахователните компании. 
Особено съм щастлив, че нашата компания получава приз за най-коректен застраховател в общото застраховане за 2009 година, защото това е признание и положителна оценка, която получаваме от нашите партньори – посредници, брокери, агенти и клиенти, каза Недялко Чандъров при получаването на отличието.

Призът се присъжда за трета поредна година на база гласуване сред застрахователни брокери, агенти и клиенти. Допитването, организирано от БАЗК, е отворено за широк кръг участници, като за целта  се гласува и през интернет сайтове и ел. поща.

Недялко Чандъров благодари на БАЗК за подкрепата и ангажираната позиция в отношенията между застрахователи и застраховани. „Нека да работим заедно и с обединени усилия за увеличаване на качеството на обслужване на нашите клиенти, за популяризиране на  добрите практики и в крайна сметка – за намаляване на жертвите по пътищата на България”.

Обратно към всички новини