Контактен център

Комфорт за дома

Осигурете застрахователна защита в ДЗИ за вашия дом и изберете сигурност и спокойствие за вас и вашето семейство.

За кого е предназначена застраховка имущество „Комфорт за дома“?

За собственици или ползватели на жилища.

Какво мога да застраховам?

  • Жилищни сгради – апартамент, къща, вила, както и прилежащите към тях мазета, тавани и гаражи;
  • Домашно имущество – обзавеждане, домакински електроуреди, климатици, малогабаритни инструменти за битова употреба и други;
  • Соларни колектори за топла вода

Какви рискове покрива застраховката?

За Ваше улеснение, ние групирахме най-често избираните рискове като пожар, природни бедствия,  злоумишлени действия на трети лица, изтичане на вода и др. в четири пакета.

С всеки пакет получавате и допълнителни бонус покрития.

Представител на ДЗИ ще Ви консултира и ще Ви даде информация за допълнителните покрития.

Ново застрахователно покритие „Онлайн сигурност“

Имуществото не е само физическо. Покритието „Онлайн сигурност“ е разширение на основното покритие и се предоставя на всеки клиент по застраховка „Комфорт за дома“ и включва:

  • Кражба на самоличност
  • Спор с онлайн търговец, който е регистриран в България, или с куриерска/пощенска служба, отговорна за доставката на продукт, закупен онлайн в случай, че продуктът:
    • е доставен счупен; в непълна окомплектовка; дефектен; не съответства на параметрите на поръчката (т.е. различава се по размер, цвят, материал и др.) или
    • не съответства на продуктовото описание на производителя или дистрибутора, посочено във формуляра за поръчка;
    • не е доставен в срок до 10 календарни дни след изтичане срока на доставка, посочен от търговеца  при потвърждение на поръчката.
  • Увреждане на онлайн репутация, представляващо клевета, обида или разкриване на личния живот на застрахования чрез използване на снимка, документ, видео материал или публикация в блог, дискусионен форум, социална мрежа или уебсайт, което накърнява репутацията на застрахования поради характера или естеството на информацията.

Мога ли да добавя още рискове към своята застраховка? 

Препоръчваме ви покритие на следните допълнителни рискове:

  • „SOS за дома” – 24/7  помощ от специализиран техник или възстановяване на разходи при аварийни ситуации като липса на електричество, счупване на стъкла, повреда на ключалка или счупване на ключ, теч от открита тръба;
  • Кражба чрез взлом, грабеж и кражба извършена с техническо средство за домашното Ви имущество – без опис при сума до 10 000 лева;
  • Земетресение;
  • Чупене на стъкла;
  • Гражданска отговорност;
  • Щети върху преносима електронна техника;
  • Покритие срещу събития в резултат на злополука за членовете на вашето домакинство.     

Как да избера сумата, за която да застраховам своето имущество?

Представител на ДЗИ ще ви консултира на каква застрахователната сума да застраховате своето имущество и да предложи най-добрите условия за Вашия дом.

Колко ще ми струва застраховката?

С изненада ще установите колко изгодна е сигурността на вашия дом. Чрез разнообразни отстъпки и възможност за разсрочено плащане нашите продукти стават още по-достъпни.

Свържете се с нас за повече информация.

Какво да направя при събитие?

В случай на застрахователно събитие, може да позвъните на денонощния контактен център – 0700 16 166 , да подадете известие за щета онлайн или да посетите офис на ДЗИ, където ще получите съдействие от нашите служители.

Информационен документ за застрахователния продукт

Тук може да известите за Вашата щета по електронен път. Услугата е валидна само за щети по застраховки „Каско+“ и „Имущество“ в ДЗИ.
Тук можете да проверите по електронен път статуса на Вашата заведена щета.
Тук можете да получите информация за стъпките, които трябва да предприемете в случай на щета.
Тук можете да заплатите онлайн вноска по застраховка в ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД. Ново