VIVACare Phone
Ако търсите допълнителна защита за вашето мобилно устройство (мобилен телефон, смартфон, таблет), можете да сключите застраховка VIVACare Phone.
За кого е предназначена?
Застрахователната програма е предназначена за физически лица - клиенти на ВИВАКОМ.
Какво застраховаме?
Нови мобилни устройства в момента на закупуване от магазините на ВИВАКОМ.
Какви рискове покрива застраховката?
ДЗИ ще обезщети застрахования в случай на увреждания на застрахованото мобилно устройство, непокрити от фабричната гаранция и настъпили вследствие на следните застрахователни рискове:
- Пожар, мълния, експлозия имплозия, сблъсък или падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар;
- Буря, градушка, проливен дъжд, наводнение, тежест от естествено натрупване на сняг и/ или лед, измръзване, замръзване;
- Земетресение;
- Измокряне (увреждане на застрахованото имущество в резултат на непреднамерено измокряне);
- Случайно счупване, вкл. при ПТП (материална щета на застрахованото имущество, която не се покрива от гаранцията на производителя).
Какъв е срокът на застраховката?
Застраховката се сключва за срок от 12 месеца и не подлежи на подновяване.
Какво следва да направите в случай на щета?
При увреждане на застрахованото мобилно устройство застрахованият следва да посети магазин на ВИВАКОМ, да опише причините и начина, по който са настъпили уврежданията и да предаде мобилното устройство за установяване на повредата (както при повреда в срока на фабричната гаранция). Оторизиран сервиз на производителя установява повредите. ДЗИ дава становище относно наличието на застрахователно събитие.
ВИВАКОМ информира застрахования за възможностите и начините за възстановяване на претърпените щети. Вредите по застраховката се обезщетяват само в натура - чрез ремонт при частична щета или замяна (с устройство от същия вид – марка/модел или аналогично мобилно устройство със сходни параметри, като стойността на новото устройство не може да надхвърля стойността, за което е било застраховано увреденото такова) при тотална щета. Парични обезщетения не се изплащат.
Какви документи са необходими за завеждане на щета?
Заедно със застрахованото мобилно устройство клиентът следва да представи:
1. Застрахователен сертификат, за да удостовери наличие на застраховка;
2. Фактура за закупуване на мобилно устройство
Документи за изтегляне: