Контактен център

След градушката: ДЗИ обслужва клиентите с приоритет и по оптимален за тях начин

09/07/2014

Служители на компанията работят на пълен капацитет, за да откликнат на гражданите, дошли да заведат щети по автомобилни застраховки. Поради високите летни температури, на чакащите е осигурена вода, както и медицински представител от ДЗИ.
 
Припомняме, че в следствие на силната градушка от 8 юли, Центровете за обработка на щети на ДЗИ в град София са с удължено работно време.
Извънредните мерки, целящи повишаване качеството на обслужване на клиентите, са:
За щети по автомобили:

  • Удължено работно време на пунктовете за завеждане на автомобилни щети в София – обслужването на клиенти ще се извършва до 19.30 часа, до петък 11.07.2014г. включително. 
    Адреси и контакти:
    • ЛЦ София – кв. Военна рампа, ул. „Константин Преславски” №1. Телефон - 02/ 902 72 57
    • Драгалевци (автосервизен комплекс „Мотоексперт”), София, кв. „Драгалевци”, ул. „Черни връх” № 179 Б. Телефон 02/ 902 72 80 и 02/ 902 72 83
    • Дружба, София, ул. „Илия Бешков” №2 (сервиз „Дару Кар”). Телефон - 02/ 902 72 75 и 02/ 902 72 76
  • Извънредно работно време се въвежда в пунктовете за завеждане на автомобилни щети в град София на 12 и 13.07.2014г (събота и неделя), които ще обслужват клиенти в интервала от 08.30 до 16.00 часа.
  • Удължава се срокът за деклариране на застрахователни претенции – от предвидените 5 (пет) – на 25 (двадесет и пет) дни.
  • Въвежда се олекотена процедура при предоставяне на необходимите документи и няма да се изисква справка от НИМХ.

    За щети по домашно имущество, офиси и т.н.:

  • Щети по имуществено застраховане се завеждат в ЦУ на ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД, на адрес: София, ул.Бенковски №3. 
     Уведомления за щета по имущество могат да се подават на е-майл: claims_property@dzi.bg с приложен снимков материал. NB: На този имейл не могат да бъдат заявявани автомобилни щети.

За допълнителна информация клиентите на ДЗИ могат да се свържат с Денонощен контактен център на телефон 0 700 16 166. В денонощния контактен център може да се дава информация за щети, а номера на щети и регистриране на щети се извършват в посочените по-горе центрове.

    

Тук може да известите за Вашата щета по електронен път. Услугата е валидна само за щети по застраховки „Каско+“ и „Имущество“ в ДЗИ.
Тук можете да проверите по електронен път статуса на Вашата заведена щета.
Тук можете да получите информация за стъпките, които трябва да предприемете в случай на щета.
Тук можете да заплатите онлайн вноска по застраховка в ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД. Ново