Контактен център

След градушката от 15 юли в Пловдив ДЗИ увеличава срока за завеждане на претенции

18/07/2016

В следствие на силната градушка, която се изсипа над град Пловдив на 15.07.2016г. и с оглед повишаване качеството на обслужване на клиентите, „ДЗИ - Общо застраховане“ ЕАД въвежда следните мерки:

  • Удължен срок за деклариране на застрахователни претенции – до 19.08.2016г.
  • Удължено работно време на Центъра за обслужване на щети в град Пловдив - за периода от 18.07.2016 до 22.07.2016, обслужването на клиенти ще се извършва до 18.30 часа.
  • Клиентите, констатирали увреждания от събитието, следва да се свържат с денонощния Контактен център на ДЗИ на тел. 0700 16 166, където да подадат известие за застрахователно събитие.
  • За щети по имуществени застраховки клиентите могат да използват директно услугите на Контактния център на ДЗИ 0700 16 166 за подаване на известие за застрахователно събитие.
  • Посредници и клиенти могат да използват и онлайн известие на http://share.claim.bg/portal-dzi/ .  
Тук можете да поискате оферта за застраховка Каско в ДЗИ. Услугата се предоставя само за леки автомобили за лично ползване. Офертата е персонална и е съобразена с клиентската Ви история в ДЗИ. Очаквайте офертата на посочения от Вас имейл адрес.
Тук можете да поискате оферта за имуществена застраховка на Вашия дом от ДЗИ. Услугата се предоставя само за жилища, собственост на физически лица. Офертата е персонална и е съобразена с клиентската Ви история в ДЗИ. Очаквайте офертата на посочения от Вас имейл адрес.
Тук може да известите за Вашата щета по електронен път. Услугата е валидна само за щети по застраховки „Каско+“ и „Имущество“ в ДЗИ
Тук можете да проверите по електронен път статуса на Вашата заведена щета.