Контактен център

След градушката от 15 юли в Пловдив ДЗИ увеличава срока за завеждане на претенции

18/07/2016

В следствие на силната градушка, която се изсипа над град Пловдив на 15.07.2016г. и с оглед повишаване качеството на обслужване на клиентите, „ДЗИ - Общо застраховане“ ЕАД въвежда следните мерки:

  • Удължен срок за деклариране на застрахователни претенции – до 19.08.2016г.
  • Удължено работно време на Центъра за обслужване на щети в град Пловдив - за периода от 18.07.2016 до 22.07.2016, обслужването на клиенти ще се извършва до 18.30 часа.
  • Клиентите, констатирали увреждания от събитието, следва да се свържат с денонощния Контактен център на ДЗИ на тел. 0700 16 166, където да подадат известие за застрахователно събитие.
  • За щети по имуществени застраховки клиентите могат да използват директно услугите на Контактния център на ДЗИ 0700 16 166 за подаване на известие за застрахователно събитие.
  • Посредници и клиенти могат да използват и онлайн известие на http://share.claim.bg/portal-dzi/ .  
Тук може да известите за Вашата щета по електронен път. Услугата е валидна само за щети по застраховки „Каско+“ и „Имущество“ в ДЗИ.
Тук можете да проверите по електронен път статуса на Вашата заведена щета.
Тук можете да получите информация за стъпките, които трябва да предприемете в случай на щета.
Тук можете да заплатите онлайн вноска по застраховка в ДЗИ „Общо застраховане“ ЕАД. Ново